در مقاله ابزارهای کلمات کلیدی چند ابزار مناسب برای انتخاب بهترین کلمات کلیدی در وب سایت معرفی شد. حال در این نوشته قصد داریم به مراحل بعد از انتخاب کلمه کلیدی مناسب اشاره کنیم. پس با ما همراه باشید.
ابزارهای سئو به شما کمک میکند تا بتوانید عملکرد وب سایت خود را به درستی مشخص کنید، ضمن این که منبع مناسبی در زمینه سئو است. میتوان از آن برای انتخاب کلمات کلیدی مناسب برای وب سایت کمک گرفت. و این که چه کلمات کلیدی در طول یک دوره زمانی عملکرد بهتر/بدتری دارند.
بعد از همه اینها، شما کلمات کلیدی خود را با هم ترکیب کرده و بر اساس آن فیلتر میکنید تا کلمات کلیدی مرتبط را که میخواهید در طراحی سایت خود به کار ببرید، در یک لیست نگه دارید.
هنگامی که لیست کلمات کلیدی خود را پیدا کردم چه کاری میتوانم انجام دهم؟
به روز رسانی دادهها پس از طراحی سایت
عنوان صفحه:
لازم است عنوان صفحه منحصر به صفحه، واضح، مرتبط و کمتر از ۶۰ کاراکتر باشد.
توضیحات متا:
توضیحات صفحه باید متشکل از کلمات کلیدی مهم، بدون “بمباران کلمات کلیدی”تکرار کلمات کلیدی میباشد. این زمانی است که کلمات کلیدی زیادی را با هم جمع میکنید و بهخوبی خوانده نمیشوند. تعداد آن باید تا ۱۵۰-۱۶۰ کاراکتر باشد.
H1ها:
اینها عناوین موجود در صفحه میباشند که به طور معمول در بالای صفحه نمایش داده میشوند، این عناوین باید با صفحه مرتبط باشند زیرا ساختار مقاله و زمینه را پس از طراحی سایت برای گوگل و کاربر ایجاد میکنند.
ایجاد کردن محتوا در حول کلمات کلیدی
ابزارهایی مانند Answer The Public ایدههایی از موضوعاتی که در مورد کلمات کلیدی مهم مطرح شده است را در اختیارتان قرار میدهد. از آنها یک پست وبلاگ درست کنید!
مطمئن شوید که عنوانی برای آن در نظر گرفتهاید که شامل آن کلمات کلیدی باشد و به راحتی قابل درک باشد. همچنین پیوند داخلی عاملی مهم در رتبهبندی مناسب صفحات در طراحی سایت میباشد. پیوند صفحات مهم با صفحههایی که میخواهید رتبهبندی خوبی داشته باشید. ارسال ارزش پیوند میان این صفحههایی که به گوگل سیگنال میدهند که این صفحات ارزش نمایش داده شدن به کاربران را دارد.
1 دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید
توضیحات متا یکمی نامفهوم بود