نرم افزار مدیریت جلسات و پیگیری مصوبات، شامل ویژگیهای اصلی یک جلسه میباشد که بر اساس نیازهای سازمانهای مختلف طراحی شده است.
برگزاری جلسات به صورت کاغذی وقت زیادی از مدیران را به خود اختصاص می دھد ولی با استفاده از این سیستم شما میتوانید از مزیت مدیریت موثر زمان و جلسات برخوردار شوید.
این سیستم با امکانات متنوع، انجام تمامی فعالیتهای مرتبط با فرآیند برگزاری جلسات از برنامهریزی زمان جلسه تا ارسال دعوتنامه و دستور جلسه و در نهایت ثبت صورت جلسات و پیگیری مصوبات آن را امکانپذیر میسازد.
این سیستم، ابزاری موثر به منظور نگهداری آرشیو اطلاعات سوابق و مصوبات جلسات سازمانها است. کلیه مراحل مربوط به تشکیل یک جلسه، از رایزنیهای پیش از جلسه، تعیین دبیر جلسه، جستجوی زمان آزاد برای تشکیل جلسه و ورود اطلاعات دستور جلسات گرفته تا مسائل پس از تشکیل جلسه مانند تخصیص وظایف مرتبط با صورتجلسه در این سیستم تحت پوشش قرار میگیرد
https://www.instagram.com/arkaertebat
https://www.facebook.com/arkaertebat.omidjelin
https://t.me/arkaertebat
https://wa.me/989372694511