در این مقاله با چند ابزار کاربردی و مهم در زمینه تحقیقات کلمات کلیدی وب سایت آشنا خواهید شد. پس با ما همراه باشید.
-
Google Trends
بستری است که به شما امکان میدهد روند جستجو برای یک گروه منتخب از کلمات کلیدی را بررسی کنید. میتوانید کلمات کلیدی را با یکدیگر مقایسه و روند جستجوی ماهانه پیرامون موضوع را پیگیری کنید. نگاه به این روندها همچنین میتواند به شما کمک کند تا از هدف قراردادن کلمات کلیدی اشتباه جلوگیری کنید.
بعضی وقتها، بعضی از کلمات کلیدی در مقایسه با بقیه کلمات کلیدی حجم میانگین جستجوی ماهانه بیشتری را دارند، با این حال، کلمه کلیدی دیگر ممکن است به طور ناگهانی به دلیل روند در حال ظهور، مورد علاقه جستجو قرار بگیرد.
-
Google Search Console
گوگل سرچ کنسول به شما کمک میکند تا بتوانید عملکرد وب سایت خود را در نتایج جستجو بررسی کنید، و منبع خوبی در زمینه سئو میباشد. میتوان از آن برای کشف اینکه کدام کلمات کلیدی را وب سایت شما در حال حاضر رتبهبندی میکند و چه کلمات کلیدی در طول یک دوره زمانی عملکرد بهتر/بدتری دارند.
بعد از همهی اینها، شما کلمات کلیدی خود را با هم ترکیب کرده و بر اساس آن فیلتر میکنید تا کلمات کلیدی مرتبط را که میخواهید در طراحی سایت خود به کار ببرید، در یک لیست نگه دارید.
-
Answer The Public
به شما اجازه میدهد سوالاتی را که معمولا در حول کلمات کلیدی شما جستجو میشوند، را مشاهده کنید. میتواند به تولید ایدههای محتوا کمک کند، همچنین به شما بینشی از انواع مواردی را میدهد که افراد در حول کلمات کلیدی مهم شما جستجو میکنند.
-
Ahrefs Keyword Explorer یا keyword generator
این ابزارها برای یافتن کلمات کلیدی جدید برای هدف قرار دادن در طراحی سایت، تغییرات، دیدن حجم جستجوی آنها، تولید ایدههای کلمات کلیدی و موارد دیگر عالی میباشند.
-
Moz Keyword Explorer
ابزاری است برای تحقیق دربارهی کلمات کلیدی که دسترسی به میلیونها کلمات کلیدی را فراهم میکند، این ابزار میتواند به شما در شکلگیری لیست کلمات کلیدی در هنگام طراحی سایت کمک کند. شما میتوانید کمات کلیدی پیشنهادی، وب سایتهای رتبهبندی، و تمام معیارهای موجود در کلمه کلیدی خود را ببینید
1 دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید
جالب بود