وب سایت Moz از ۱۴۵۳ پاسخ دهنده ای که داوطلبانه وقت خود را صرف مشارکت در به کارگیری نظرسنجی دوم صنعت ما کردند، تشکر می کند. داشتن گروه نظرسنجی به این بزرگی بسیار رضایت بخش است؛ از جایی که گزارش این نظر سنجی جزئیات بیشتری را فراهم می کند، کار بازاریابی یک مکان تجاری واحد می تواند از میان ده ها شرکت عبور کند.
مالکان، کارمندان، سئوکاران داخلی، آژانس ها، مدیران خلاق، مدیران سایت، مدیران پروژه و مشاوران ممکن است در ارتقا یک شرکت محلی سهیم باشند. با به کارگیری تجربیات آن ها، ما تصوری کلی از SEO کسب می کنیم که فقط در اختیار متخصصان نیست، بلکه به همه شرکت های موجود در عرصه نیازمند است.
دریچه ای در زمان برای بازاریابی مشاغل محلی
داده های موجود در نظرسنجی ما صنعت سئو محلی را قبل و یا هنگام کار اورژانس بهداشت عمومی به تصویر می کشد. به این ترتیب مانند یک عقاب، از وضعیت اولویت های بازاریابی کنونی و آمادگی برای تغییر اطلاع دارد. تغییر همیشه تنها ثابت در SEO محلی بوده است.
صنعت ما به محیطی عادت کرده است که می تواند با یک سکه، به معنای واقعی کلمه یک شبه روشن شود. این شرایط چالش برانگیز، کار در شرایط سخت را سخت تر می کند.
هنوز هیچ کس نمی داند کهCOVID 19 چگونه می تواند رفتار مصرف کننده را تغییر دهد، اما در کوتاه مدت، یک علامت خوب نشان داده شده از گزارش صنعت SEO محلی آن است که مشاغل محلی قبل از همه گیری، از دارایی های ارگانیک استقبال کرده بودند.
در مدت اخیر، شما ممکن است به دلیل تسلط بسته های محلی، کلیک صفر SERP و سایر ویژگی هایGoogle، با داستان هایی در مورد “مردن” وب سایت ها مواجه شوید.
خوشبختانه، گزارش ما حاکی از آن است که بسیاری از بازاریابان با خردمندی از این قبیل مسائل چشم پوشی کرده اند و به ارتقا نقش حیاتی وب سایت های تجاری محلی در ارتباط با جوامع ادامه داده اند.
در حال حاضر، اگر ارتباطات به صورت غیرحضوری باشد، مشاغل محلی که وب سایت های خود را با تأمل حفظ کرده اند، بستر قدرتمندی برای اقدامات بعدی دارند – که شامل اجرای تجارت الکترونیکی محلی، یا گرفتن سفارش از طریق ارسال فرم، یا میزبانی مشاوره های ویدیویی می شود.
دسترسی به داده های صنعت محلی SEO به شما امکان می دهد تا با توجه به استراتژی آینده، تجزیه و تحلیل خود را از مجموع علوم بازاریابی از گذشته تا به امروز انجام دهید. در اینجا پیش نمایشی از ۳ روایت فوری وجود دارد که توجه من را جلب کرد.
مجاورت کاربر به عنوان یک عامل رتبه بندی محلی به جایگاه سوم سقوط می کند
منظور از مجاورت کاربر مجاورت آدرس با نقطه جستجو می باشد. گزارش ما در سال ۲۰۱۹، مجاورت کاربر با تجارت را به عنوان تأثیری غالب در رتبه بندی بسته محلیGoogle ذکر کرده است. بنابراین از سال ۲۰۱۷ تاکنون نظرسنجی رتبه بندی جستجوی محلی انجام شده است. این یک حرکت شگفت آور است.
گزارش را برای تجزیه و تحلیل بیشتر بارگیری کنید و اعداد را با توجه به چگونگی تنظیم مجاورت Google بر اساس عوامل جدید مانند ارتباطات غیر حضوری و تحویل محلی مشاهده کنید.
YOY، ۱۹% پاسخ دهندگان درگیر بازاریابی آفلاین هستند
۹۴% (از ۷۵%) از گروه نظرسنجی ما در بعضی از مواقع در مورد موضوعاتی مانند خدمات مشتری در دنیای واقعی و سیاست های مصرف کننده با مشتریان مشاوره می کنند.
این آمار واقعا من را خوشحال می کند، زیرا شامل سال ها حمایت من از وبلاگ Moz برای بازاریابان محلی است تا به آنچه در زمان واقعی بین مصرف کنندگان و برند ها اتفاق می افتد، اهمیت دهند.
برخی از آژانس های کارآفرین باید انجام یک سمینار آنلاین یا کتاب الکترونیکی در مورد تاریخچه بازاریابی فیزیکی را در نظر بگیرند، بنابراین صنعت ما می تواند در سطوح عمیق تری از یادگیری شرکت کند و آگاهانه درباره استراتژی بازاریابی آفلاین آینده تصمیم بگیرد.
استراتژی های مشتری در دوران COVID باقی می مانند
۵۱% از پاسخ دهندگان قصد دارند به طور دائم امکاناتی نظیر تحویل در منزل، موارد غیرحضوری و کنفرانس ویدیویی را ارائه دهند. اکنون زمان آن فرا رسیده است که آژانس های بازاریابی نوآور تلاش کنند تا بهترین راه حل های ممکن را برای مشتریان طولانی مدت فراهم کنند.
آیا این کار با ناوگان تحویل منزل یا برون سپاری به اشخاص ثالث مانند اینستاکارت و Doordash انجام می شود؟
کدام پلت فرم تجارت الکترونیکی، نه فقط برای UX بلکه برای سئو، بهترین است؟
بسیاری از برند ها به سرعت خدمات جدیدی را برای مطابقت با وضعیت اضطراری در کنار هم قرار می دهند، اما هرچه زمان می گذرد، بازخورد مصرف کننده و تجزیه و تحلیل بازاریابی راهی برای انتخاب متفکرانه بهترین روش ها و سیستم عامل های معاملاتی نشان می دهد.
همه این فناوری ها قبل از همه گیری ایجاد می شوند، ما در سال آینده شاهد آزمایش کامل تری از آن ها خواهیم بود.
3 دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید
چرا من سر در نیاوردم چی گفت تو این مقاله! این سئو وااقعا سخته
اهمیت بالا نگه داشتن ریتینگ وب سایت ها در سئو، به اندازه ی طراحی و راه اندازی اون وب سایت اهمیت داره
🙂