

سئو دارای مفهوم زیادی در طراحی سایت است. همانطور که میدانید موفقیت یک وب سایت بسیار مهم است و با این وجود، اغلب به یکی از مواردی تبدیل میشود که تا پایان یک پروژه طراحی وب برای مقابله با آن باید کار کرد و اثرات آن باقی میماند.SEO باید یک کار تیمی باشد.
لیست زیر در طراحی سایت نقش مهمی بر عهده دارند:
- طراحان گرافیک، رابطهای زیبا ایجاد میکنند.
- نویسندگان تولید محتوا، محتوایی را تولید می کنند که کاربران سایت را جذب می کند.
- توسعه دهندگان وب نیز همه اینها را با کد پیاده سازی میکنند
- اما یک فرایند مهمتر وجود دارد که نمیتواند فقط توسط یک نفر انجام شود و آن سئو است.
اگر در حال طراحی سایت برای مشتریهایتان هستید و در پایان انتظار نتایج چشمگیر دارید (یعنی نرخ تغییر بالا)، سئو باید بخشی از کارهای روزمره شما باشد. شما فقط نمیتوانید آن را در دست نویسنده یا سئو کننده اختصاصی بگذارید و فرض کنید که این کارتان به اندازه مورد نیاز کافی میباشد.
گوگل یک مافوق بر اساس ساختار تقاضا می باشد و اگر ما میخواهیم وب سایتهایمان به صدر جستجو برسند، باید آن را دریابید. و این بدان معناست که باید از یک رویکرد کاملاً چرخشی برای سئو در طول چرخه فرآیند طراحی طراحی سایت و توسعه وب سایت استفاده کرد.
اگر میخواهید مطمئن شوید که تمام پایههای آنچه را که اکنون انجام میدهید، پوشش داده اید، این مقاله برای شما مفید است.
آیا سئو به طراحی سایت شما وابسته است؟
سئو چیزی است که از مرحله پیش بینی تا اتمام راه اندازی، همیشه باید در مورد آن فکر کنید و برای آن برنامه ریزی درسا و منظمی داشته باشیددر نظر بگیرید.
سئو در طراحی سایت
وقتی با چشم اندازی مناسب در مورد آنچه به شما کمک میکند، صحبت میکنید، آنها میتوانند به خود وب سایت متمرکز شوند. مثلا “من به یک وب سایت نیاز دارم تا بتوانم محصولات خود را بصورت آنلاین بفروشم یا حضور خودم را رشد دهم و مشتریهای جدیدی بدست آورم.”
اما این واقعاً همان چیزی نیست که آنها میخواهند. آنچه آنها میخواهند یک وب سایت داشته باشند تا به شغل شان کمک کند و در گوگل بازدید کننده پیدا کند، که چیزی پیچیده تر از آن چیزی است که نیاز دارند تا اینکه فقط چند نسخه و طرح را برایشان جمع آوری کنید.
شما میدانید اگر وب سایتی برای ارائه خدماتی که مشتری به آن احتیاج دارد، طراحی شده است، باید برای جستجو نیز همانگونه بهینه شود. به همین دلیل، میتواند مواردی مانند هزینه، جدول زمانی و جریان فرآیند را تحت تأثیر قرار دهد. هنگام تهیه پیشنهاد، تمام این جزئیات باید در انتهای قرارداد شما مشخص شود.
در واقع به مشتریهای خود چه میگویید؟ اینجاست که همه چیز مشکل میشود.
شما باید به سادگی سئو را با چشم انداز خود هنگام قبول درخواست طراحی سایت برای مشتریان خود قابل درک کنید
- انتظارات مناسب را تعیین کنید
- آنچه را که قصد دارید از نظر دامنه و هزینه به آنها پیشنهاد دهید، توجیه کنید. تنها مشکل این است که برخی از مشتریان ممکن است اصطلاح “سئو” را بدانند، اما آنها واقعاً نمیدانند که این امر چیست.
مکالمه زیر بخشی از صحبت های طراح سایت و مشتری است که میتواند به سرعت به مواردی از این دست بپردازد:
- طراح سایت: جزئیات طراحی خود را توضیح میدهید و ذکر میکنید که سئو بخشی از آن است.
- مشتری: ” من یک لیست از ۲۰ کلمه کلیدی را که میخواهم در هر صفحه وجود داشته باشد، تهیه کردهام. “
- طراح سایت: “خوب، این کار واقعاً بهینه سازی برای موتورهای جستجو نیست. اگر میخواهید وب سایت شما خوب عمل کند، باید به مواردی مانند حافظه پنهان، امنیت و طراحی برای تلفن همراه نیز توجه کنید. “
- مشتری: “درباره چی صحبت میکنید؟ پول؟ این چیه دیگه؟ من فکر کردم گفتید سئو میکنید. من میخواهم برای این ۲۰ کلمه کلیدی رتبه بندی داشته باشم.”
5 دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید
🙂
امان از بعضی مشتری ها!
خوبه
سئو مثل یک چتر کل پروژه رو می پوشونه
مفید و عالی بود